MarianConstantin
01.04.2019, 22:03
Curriculum Vitae
Marian-Constantin VASILE
(38 ani, Timișoara RO)
Informații Personale
Data Nașterii
5 Mai 1980
Orașul Nașterii
Timișoara
Naționalitatea
Română
Telefon Mobil
+40 744 999 909
Email
marianconstantin.vasile@yahoo.com
Facebook ID
marianconstantin.vasile
Experiență Profesională
Perioadă
Aug 2016 – prezent
Companie
Zalmo Expert Consult SRL
Funcție
Manager Asociat
Atribuții
Coordonarea companiei și furnizarea de servicii de consultanță clienților în următoarele arii de activitate: dezvoltare afaceri (incluzând finanțări UE), management general, îmbunătățiri organizaționale, imagine publică, evenimente publice, training & coaching & mentoring.
Perioadă
Mai 2017 – Iun 2018
Companie
OVT LogisticZentrum SRL
Funcție
Director General Adjunct
Atribuții
Management general, acoperind ~140 de angajați, 4 locații in România, toate unitățile de afaceri și departamentele: casă de expediții (transport rutier/feroviar/maritim/aerian), flotă proprie, depozite proprii, dezvoltare afaceri, funcții suport și relația cu filiala din Viena (parte a Grupului).
Responsabil pentru îmbunătățirea companiei la toate nivelurile: cultură organizațională, elemente sistemice, performanță, consolidare (notă: compania s-a dezvoltat foarte mult foarte repede), infrastructură și active, precum și satisfacția clienților (care majoritatea activează în domeniul automotive).
Perioadă
Nov 2012 – Oct 2017
Instituție
Asociația pentru Managementul Energiei Timiș
(membri fondatori: Consiliul Județean Timiș, Consiliul Local Timișoara, Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș, Universitatea Politehnica Timișoara, Colterm S.A., Federația Asociațiilor de Locatari Timișoara)
Funcție
Președinte, reprezentant al Consiliului Județean Timiș
Atribuții
Coordonarea asociației în vederea îndeplinirii obiectivelor grantului european care a stat la baza constituirii acesteia și pentru a dezvolta județul din punct de vedere energetic, vizând toate tipurile de energie convențională și neconvențională.
Perioadă
Iun 2012 – prezent
Instituție
Consiliul Județean Timiș
Funcție
Consilier Județean (lider grup în perioada Iun 2012 – Iul 2016)
Atribuții
Inițierea și susținerea proiectelor administrative publice menite să dezvolte județul Timiș.
Perioadă
Mai 2013 – Iun 2015
Instituție
Adunarea Regiunilor Europene (230 regiuni UE și non-UE, www.aer.eu (file:///D:/Personal/__CV_Cariera/_MCV/www.aer.eu))
Funcție
Președinte Comisie Economică și de Dezvoltare Regională (funcție aleasă)
Atribuții
Coordonarea activității celor 2 vicepreședinți și 4 lideri de grup, pe domeniile: investiții și business, transporturi, agricultură și dezvoltare rurală, energie și protecția mediului (proiecte, lobby, schimburi de experiență etc.)
Perioadă
Iun 2014 – Feb 2015, Iun 2015 – Iun 2016
Instituție
Primăria Municipiului Timișoara
Funcție
Consilier personal al primarului
Atribuții
Responsabil pentru proiecte de dezvoltare și dezvoltare economică
Inițiator și coordonator al Consiliului Consultativ Economic al Timișoarei.
Perioadă
Iun 2012 – Iun 2014 (mandat I), Feb 2015 – Mai 2015 (mandat II)
Instituție
Consiliul Județean Timiș
Funcție
Vicepreședinte Consiliu Județean
Atribuții
1. Responsabil Instituție Arhitect Șef, inclusiv Compartiment pentru Protecția Mediului și Energie Neconvențională (ambele mandate)
2. Responsabil Agenție de Dezvoltare Economică Timiș (primul mandat)
3. Responsabil resort cultură, învățământ și sport (al doilea mandat)
4. Președinte Comisie Tehnico-Economică - proiecte CJT (ambele mandate)
5. Responsabil Direcție Economică (Iun 2012 – Aug 2013)
6. Responsabil Birou Relații Externe (Iun 2012 – Aug 2013)
7. Președinte al comisiei pentru modificarea ROF al CJT, președinte al comisiei pentru negocierea CCM al angajaților CJT ș.a.
Perioadă
Nov 2007 – Iun 2012
Angajator
Continental Automotive Romania SRL (fostul Siemens VDO)
Funcție
Manager Calitate, divizie Powertrain Romania - Timișoara și Iași (~300 de ingineri)
Atribuții
1. Manager calitate pentru două departamente - Engine Systems şi Transmissions (aplicarea strategiei pentru calitate și gestionarea bugetului aferent, angajări, fixare obiective & evaluare & coordonare ingineri de calitate pe domeniile software / hardware / sistem, interfaţă cu managementul local / global, mentor etc.)
2. Coordonator general al planului anual departamental de îmbunătăţire (multidisciplinar), devenit model la nivel de companie
3. Alte activităţi (auditor șef, formator, autor procese și îmbunătățiri de sistem etc).
Perioadă
Ian 2010 – Iun 2012 (job secundar, în paralel cu funcția Manager Calitate)
Angajator
Continental Automotive Romania SRL
Funcție
Manager Dezvoltare, departament Powertrain Engine Systems Timișoara (impact global / internațional)
Atribuții
Manager echipă de dezvoltare a uneltelor software pentru disciplina ”Sistem” (coordonare manager de proiect și programatori, fixare obiective și evaluare, interfață pentru managementul local / global, responsabil mandatat cu îmbunătățirea performanțelor echipei etc).
Perioadă
Oct 2005 – Oct 2007
Angajator
Siemens VDO Automotive SRL
Funcție
Inginer Calitate /Software, divizie Powertrain Timișoara (departamente Engine Systems și Transmissions)
Atribuții
1. Responsabil calitate pentru proiecte complexe de dezvoltare software
2. Coordonator și participant la inițiativele de îmbunătățire la nivel mondial și local
3. Auditorul intern
4. Formator pentru diferite subiecte din domeniul calității.
Perioadă
Dec 2003 – Sep 2005
Angajator
Siemens VDO Automotive SRL
Funcție
Programator / Software Developer, departament Powertrain Transmissions Timișoara
Atribuții
1. Programator pentru proiecte embedded software
2. Programator în Testare Automată / platformă dSpace
3. Trainer pe diferite subiecte în domeniul dezvoltării software.
Experiență Extra-Profesională
Perioadă
Apr 2010 – prezent (momentan membru onorific)
Organizație
Rotary Opera Timișoara
Funcție
Membru fondator
Director proiecte (Oct 2010 – Sep 2011)
Perioadă
Iun 2006 – Sep 2007
Organizație
Sindicatul Liber Auxilium al Salariaților din Siemens VDO Automotive SRL
Funcție
Președinte Fondator
Funcții aferente
Reprezentant al salariaților
Membru de facto al Siemens Europe Committee
Educație și Pregătire
Perioadă
1999 – 2004
Instituție
Universitatea "Politehnica" Timișoara
Facultate
Facultatea de Automatică și Calculatoare
Specializare
Calculatoare
Distincție
Șef de Promoție /Secție Software
Perioadă
1995 – 1999
Instituție
Liceul de Informatică "Grigore Moisil" Timișoara
Distincție
Șef de Promoție
Studii doctorale
(doctorand)
”Model pentru dezvoltarea de orașe și regiuni inteligente în România”, Departamentul de Management al Universității Politehnica Timișoara, anul începerii: 2016, an de finalizare întrevăzut: 2019
Cursuri absolvite
Leadership, Management Proiecte, Răspundere Legală pentru Produse, Comunicare, Negociere, Management Conflicte, Rezolvare Probleme și Luare Decizii, Formare a Formatorilor, Managementul Calității, Economie Circulară, ISO 9001, ISO/TS 16949, Automotive SPICE, Auditor Intern, cursuri tehnice și administrative specifice
Abilități și Competențe Personale
Limbi străine
Engleză – nivel ”stăpânire” C1
Germană – nivel ”introductiv” A1 (inițiat: nivel ”de bază” B1)
Abilități
Abordare multidisciplinară, inițiativă, leadership, perseverență, organizare, persuasiune, orientare către rezultat și calitate, adaptabilitate, abilitate de învățare rapidă, abilitate de analiză, creativitate, jucător de echipă
Permis conducere
Categoria B
Informații Adiționale
Interese:
Spiritualitate, Cosmogonie, Istorie, Psihologie, Sociologie, Comunități inteligente și sustenabile, Afaceri, Drumeții in natură, Poezie, Muzică, Sport.
Marian-Constantin VASILE
(38 ani, Timișoara RO)
Informații Personale
Data Nașterii
5 Mai 1980
Orașul Nașterii
Timișoara
Naționalitatea
Română
Telefon Mobil
+40 744 999 909
marianconstantin.vasile@yahoo.com
Facebook ID
marianconstantin.vasile
Experiență Profesională
Perioadă
Aug 2016 – prezent
Companie
Zalmo Expert Consult SRL
Funcție
Manager Asociat
Atribuții
Coordonarea companiei și furnizarea de servicii de consultanță clienților în următoarele arii de activitate: dezvoltare afaceri (incluzând finanțări UE), management general, îmbunătățiri organizaționale, imagine publică, evenimente publice, training & coaching & mentoring.
Perioadă
Mai 2017 – Iun 2018
Companie
OVT LogisticZentrum SRL
Funcție
Director General Adjunct
Atribuții
Management general, acoperind ~140 de angajați, 4 locații in România, toate unitățile de afaceri și departamentele: casă de expediții (transport rutier/feroviar/maritim/aerian), flotă proprie, depozite proprii, dezvoltare afaceri, funcții suport și relația cu filiala din Viena (parte a Grupului).
Responsabil pentru îmbunătățirea companiei la toate nivelurile: cultură organizațională, elemente sistemice, performanță, consolidare (notă: compania s-a dezvoltat foarte mult foarte repede), infrastructură și active, precum și satisfacția clienților (care majoritatea activează în domeniul automotive).
Perioadă
Nov 2012 – Oct 2017
Instituție
Asociația pentru Managementul Energiei Timiș
(membri fondatori: Consiliul Județean Timiș, Consiliul Local Timișoara, Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș, Universitatea Politehnica Timișoara, Colterm S.A., Federația Asociațiilor de Locatari Timișoara)
Funcție
Președinte, reprezentant al Consiliului Județean Timiș
Atribuții
Coordonarea asociației în vederea îndeplinirii obiectivelor grantului european care a stat la baza constituirii acesteia și pentru a dezvolta județul din punct de vedere energetic, vizând toate tipurile de energie convențională și neconvențională.
Perioadă
Iun 2012 – prezent
Instituție
Consiliul Județean Timiș
Funcție
Consilier Județean (lider grup în perioada Iun 2012 – Iul 2016)
Atribuții
Inițierea și susținerea proiectelor administrative publice menite să dezvolte județul Timiș.
Perioadă
Mai 2013 – Iun 2015
Instituție
Adunarea Regiunilor Europene (230 regiuni UE și non-UE, www.aer.eu (file:///D:/Personal/__CV_Cariera/_MCV/www.aer.eu))
Funcție
Președinte Comisie Economică și de Dezvoltare Regională (funcție aleasă)
Atribuții
Coordonarea activității celor 2 vicepreședinți și 4 lideri de grup, pe domeniile: investiții și business, transporturi, agricultură și dezvoltare rurală, energie și protecția mediului (proiecte, lobby, schimburi de experiență etc.)
Perioadă
Iun 2014 – Feb 2015, Iun 2015 – Iun 2016
Instituție
Primăria Municipiului Timișoara
Funcție
Consilier personal al primarului
Atribuții
Responsabil pentru proiecte de dezvoltare și dezvoltare economică
Inițiator și coordonator al Consiliului Consultativ Economic al Timișoarei.
Perioadă
Iun 2012 – Iun 2014 (mandat I), Feb 2015 – Mai 2015 (mandat II)
Instituție
Consiliul Județean Timiș
Funcție
Vicepreședinte Consiliu Județean
Atribuții
1. Responsabil Instituție Arhitect Șef, inclusiv Compartiment pentru Protecția Mediului și Energie Neconvențională (ambele mandate)
2. Responsabil Agenție de Dezvoltare Economică Timiș (primul mandat)
3. Responsabil resort cultură, învățământ și sport (al doilea mandat)
4. Președinte Comisie Tehnico-Economică - proiecte CJT (ambele mandate)
5. Responsabil Direcție Economică (Iun 2012 – Aug 2013)
6. Responsabil Birou Relații Externe (Iun 2012 – Aug 2013)
7. Președinte al comisiei pentru modificarea ROF al CJT, președinte al comisiei pentru negocierea CCM al angajaților CJT ș.a.
Perioadă
Nov 2007 – Iun 2012
Angajator
Continental Automotive Romania SRL (fostul Siemens VDO)
Funcție
Manager Calitate, divizie Powertrain Romania - Timișoara și Iași (~300 de ingineri)
Atribuții
1. Manager calitate pentru două departamente - Engine Systems şi Transmissions (aplicarea strategiei pentru calitate și gestionarea bugetului aferent, angajări, fixare obiective & evaluare & coordonare ingineri de calitate pe domeniile software / hardware / sistem, interfaţă cu managementul local / global, mentor etc.)
2. Coordonator general al planului anual departamental de îmbunătăţire (multidisciplinar), devenit model la nivel de companie
3. Alte activităţi (auditor șef, formator, autor procese și îmbunătățiri de sistem etc).
Perioadă
Ian 2010 – Iun 2012 (job secundar, în paralel cu funcția Manager Calitate)
Angajator
Continental Automotive Romania SRL
Funcție
Manager Dezvoltare, departament Powertrain Engine Systems Timișoara (impact global / internațional)
Atribuții
Manager echipă de dezvoltare a uneltelor software pentru disciplina ”Sistem” (coordonare manager de proiect și programatori, fixare obiective și evaluare, interfață pentru managementul local / global, responsabil mandatat cu îmbunătățirea performanțelor echipei etc).
Perioadă
Oct 2005 – Oct 2007
Angajator
Siemens VDO Automotive SRL
Funcție
Inginer Calitate /Software, divizie Powertrain Timișoara (departamente Engine Systems și Transmissions)
Atribuții
1. Responsabil calitate pentru proiecte complexe de dezvoltare software
2. Coordonator și participant la inițiativele de îmbunătățire la nivel mondial și local
3. Auditorul intern
4. Formator pentru diferite subiecte din domeniul calității.
Perioadă
Dec 2003 – Sep 2005
Angajator
Siemens VDO Automotive SRL
Funcție
Programator / Software Developer, departament Powertrain Transmissions Timișoara
Atribuții
1. Programator pentru proiecte embedded software
2. Programator în Testare Automată / platformă dSpace
3. Trainer pe diferite subiecte în domeniul dezvoltării software.
Experiență Extra-Profesională
Perioadă
Apr 2010 – prezent (momentan membru onorific)
Organizație
Rotary Opera Timișoara
Funcție
Membru fondator
Director proiecte (Oct 2010 – Sep 2011)
Perioadă
Iun 2006 – Sep 2007
Organizație
Sindicatul Liber Auxilium al Salariaților din Siemens VDO Automotive SRL
Funcție
Președinte Fondator
Funcții aferente
Reprezentant al salariaților
Membru de facto al Siemens Europe Committee
Educație și Pregătire
Perioadă
1999 – 2004
Instituție
Universitatea "Politehnica" Timișoara
Facultate
Facultatea de Automatică și Calculatoare
Specializare
Calculatoare
Distincție
Șef de Promoție /Secție Software
Perioadă
1995 – 1999
Instituție
Liceul de Informatică "Grigore Moisil" Timișoara
Distincție
Șef de Promoție
Studii doctorale
(doctorand)
”Model pentru dezvoltarea de orașe și regiuni inteligente în România”, Departamentul de Management al Universității Politehnica Timișoara, anul începerii: 2016, an de finalizare întrevăzut: 2019
Cursuri absolvite
Leadership, Management Proiecte, Răspundere Legală pentru Produse, Comunicare, Negociere, Management Conflicte, Rezolvare Probleme și Luare Decizii, Formare a Formatorilor, Managementul Calității, Economie Circulară, ISO 9001, ISO/TS 16949, Automotive SPICE, Auditor Intern, cursuri tehnice și administrative specifice
Abilități și Competențe Personale
Limbi străine
Engleză – nivel ”stăpânire” C1
Germană – nivel ”introductiv” A1 (inițiat: nivel ”de bază” B1)
Abilități
Abordare multidisciplinară, inițiativă, leadership, perseverență, organizare, persuasiune, orientare către rezultat și calitate, adaptabilitate, abilitate de învățare rapidă, abilitate de analiză, creativitate, jucător de echipă
Permis conducere
Categoria B
Informații Adiționale
Interese:
Spiritualitate, Cosmogonie, Istorie, Psihologie, Sociologie, Comunități inteligente și sustenabile, Afaceri, Drumeții in natură, Poezie, Muzică, Sport.